12月的第八天

12月的第八天,

充满泪水的一天,
我一直在哭。

遇到问题,
不知道该怎样的时候在哭。

看见来接我的朋友,
感动地说不出话又哭。

大家为我加油,
我又哭。。。。

3 comments:

Tze Yik said...

你还好吗?要加油哦~

pinger7 said...

wats up gal
dun cry la
avthings there will cum v a solution
u r sam,u can handle it 1
although there are some difficult path
i believe u can go through it
be tough,my dearie.
哭过就好了!
+U

wCh...彩慧 said...

Tze Yik:
我还好,发泄过后好多了。谢谢!

pinger7:
I am ok now,
no worries yea...
thx!